Filmy

Po tu dobu,co jsem teď byla nemocná,jsem stihla zkouknout víc filmů než za celej rok:)Sezení u televize totiž neni moje obvyklá zábava....Ale tak se tady chci pochlubit, který filmy mi nejvíc přirostly k srdci:)
Zkrocená hora...ta mě dostala jako už dlouho nic....Láska mezi kovbojema prej asi nebyla nic neobvyklýho, navíc byli rádi sami,uzavírali se do sebe a moc toho nenamluvili-ideální prostředí pro vznik takovejch emocí....A ještě něco-exteriéry,ve kterejch se to natáčelo,jsou nádherný...
Mrtvá nevěsta-perfektní podívaná:)Pes Kostík mě totálně rozsekal:)Krásná mtvolka nevěsty,stydlivej Viktor , vlezlej červík a koulející se oči-jednoduše super!
Amadeus- skvělý herci,skvělý kostýmy a zajímavej pohled na to,jak Mozart taky mohl umřít....Tom Hulce jako Mozart je nenapodobitelnej,navíc histerickej smích,jakej tam předvádí,ani nebyl hranej,ale sám Mozart se prej smál takhle pitomě=)Co dodat,Miloš Forman je týpek!
Pulp fiction.To stačí samo o sobě:D Umička Thurmanová,Travolta, Willis,Samuel L. Jackson-plejáda nepřekonatelnejch herců,ironie,realita i nadsázka.A perfektní muzika:)
A teď něco s moc příjemnym názvem-Čokoláda!!!!Ani sama netušim,proč se mi tak líbí-kritika ho nijak extra nevyzdvihuje,skoro nikdo ho nezná,nikde se o něm nemluví,moc často v televizi neběží. Ale líbí se mi díky svý atmosféře malý vesničky,kde lidi tolik baží po čokoládě,líbí se mi doba,ve který se film odehrává,líbí se mi Johnny Depp:)

Komentáře

Oblíbené příspěvky