Nameless

Máš z toho strach? Já jo... nevim totiž, jak pak začít, nevim jak o tom začít mluvit - chyba je na obou stranách, ale co tak vidim, spíš u mě.....u mý "ulity", u mý pitomý povahy, neextrovertní a tvrdohlavý, která se nenechá jen tak předělat. Z introverta extroverta neuděláš, ať chceš sebevíc. Chápu že ti pak přijde blbý, když ty se svěřuješ a já ne - když já to ale nemyslim zle... Určitě to neni tak, že ti nevěřim - vždyť jsi člověk, kterej toho o mně ví úplně nejvíc.... ukl, ikl, wkl...A rozhodně si o tobě nemyslim, že si stěžuješ nebo sebe lituješ, to v žádnym případě. Jen jsi dál v tý schopnosti svěřit se. Jenže mě teď štve, když děláš to samý...aspoň vidim, jak je to strašný, sere mě to...a přitom to dělám sama taky tak. Máš pravdu... chci o tom dneska mluvit, chci to nějak urovnat, jestli to jde - jen z toho mám strach...strach z toho, jak to bud eprobíhat..
WYIN, ukl....I know.
For mbfr

Komentáře

Oblíbené příspěvky