Přípravka na touru

Tak jsem si včera udělala menší túrečku přes obce Drahkov, Kvítkov, Suché, Věšťany, Modlany a Staré Srbice. Bylo krásně, vybrala jsme si dokonce skvělý prostředí, kde budu túrovat - bylo na co koukat,všude kolem nádherná krajina, idylka klidnejch vesniček, auto jen vyjímečně. Byl to úžasnej relax, člověk úplně vypne a nezajímaj ho povrchní věci světa tam dole ve městě:)Soustředí s ejenom na to, co má právě teď a tady kolem sebe... Tentokrát jsme neměla šanci se ztratit, protože jsem si během cesty všimla,že jsme tudy už jednou šla-minulej rok v červnu,ale to jsme byli tři. Jenomže si ty túry budu muset naplánovat na dny, kdy bude pršet nebo extrémní zima - v létě se tohle znova dát nedá....Měla jsme sebou třičtvrtě litrovku vody, kterou jsem už v Suchém vyhazovala do spešl kontejneru vyprázdněnou. Tzn. ještě půlka cesty přede mnou- to abych si na túry tahala barely vody na zádech...:( A podél nekonečný silnice z Modlan do Teplic s epak moje túra proměnila v pochod smrti, přičemž mě utěšovala jen vidina toužebně očekávaný dvoulitrovky vody na konci. Taky jsem doma pila jak velbloud po roce trajdání na Sahaře - mám dojem, že Fláje teď maj díky mně kriticky nízký stav vodní haldiny:)
Tak jsme se podél tý hnusný silnice bavila tim, že jsem si skládala nesmyslný verše- ale přes noc mi v hlavě zůstaly jen tyhle (bez komentářů,prosím:D):
Mám hlavčku zpařenou,
chci polárku studenou.
Jak had s rozeklaným jazykem,
ženu se za zlatavým Braníkem.
Všechno je fata morgana-
budu tu tčet do rána?:D
Tak takovýhel kraviny člověk začne řešit po pouhých několika hodinách bez vody:)
Tady jsou nějaký fotky,zbytek za svšude možně v GAlerii.
Tahle gerbera je teda focená až po návratu z túrečky a nasvícená lampičkou:D
Tady bylo ještě příjemně - začátek túry, pod Doubravkou, silnice směr Drahkov.
Tady už regulérně na cestě, někd emezi Drahkovem a Kvítkovem:)
V dálce kousíček Milešovky:)
Teprve za Kvítkovem..to mě čeká ještě dlouhá cesta....
V opojení přírodou:)
Úplná idyla:)
Cyklista!!! To už je při cestě do Věšťan, pomalu návrat zpět.
A co jsme si z tohohle všeho odnesla? Dvě věci - spálený ramena a ruce a ponaučen, že voda je fakt cenná věc:)

Komentáře

Oblíbené příspěvky