Pražské Quadriennale

Jsem nadšená, překvapená a plná nápadů:)
Quadriennale mě fakt dostalo - taky díky tomu, že když si od něčeho moc neslibujeme, jsme o to spokojenější, když to pak předčí naše očekávání - a v mym případě mnohonásobně. Úžasná věc a hodně mě mrzí, že to v neděli končí - ráda bych se na to zajela podívat ještě jednou, pořádně si to znova prolézt, každou instalaci a hlavně všechny workshopy a divadlo, protože to je věc na celej den a když člověka tlačí čas a musí se pořád alespoň přibližně držet svojí (i když celkem zajímavý) skupinky, nevěnuje se tomu tolik, jak by měl. A taková koncentrace hustejch týpků a týpek na tak relativně malym místě se hned tak někde nevidí...dokonce i já v mym barevnym kloboučku,fialovou taškou přes rameno,sandálech a hnědym saku jsem si připadala úplně normální - třičvrtina lidí na tom totiž byla přinejmenším taková jako já, některý byli ještě o něco dál - a upřímně jim to závidim:)
Pořád bylo na co koukat- strávili jsme tam tři hodiny a nestihli jsme všecko...Tam,kde jsme se pohybovali my, byla výstava rozdělená na několik částí - a my byli v sekci národních expozic. Přihlášeno ej údajně 60 zemí a každá měla vlastní instalaci- většinou (vždycky no:)) hodně originální, plnou úžasnejch kulis, kostýmů, videoobrazovek a kreseb....objevily s etam kolikrát i kostýmy(šaty),ve kterejch bych klidně byla ochotná trajdat tady po Teplicích...nejvíc mě teď asi mrzí, že jsem neměla k dispozici foťák, protože by stálo za to všechno to zdokumentovat, když už s etam nemůžu podívat znova...mám tu jen něco málo fotek z mobilu, kvality nevalné...
U většiny instalací bylo možný vzít si propagační materiál, čehož jsme s Evčou náležitě využili a brali co se dalo- včetně naprosto skvělýho odznáčku O:).Potkali jsme taky Veroniku Žilkovou s přítelem:D Žilo to tam, pořád někde nějaká akce - no prostě skvělý, už nevim jak jinak to dál rozvinout:) Bylo to zase něco jinýho a duše každýho umělce tam musela zaplesat, divadelníci museli bejt nadšený a ohromený. Vážně mě to dostalo...obrázků bohužel k dispozici moc nemám, tak snad sem jen můžu hodit odkaz na oficiální web :http://www.pq.cz/cs/
Mimo jiné tam najdete hlavně odborný vysvětlení toho, co to vlastně Quadriennale je, protože ode mě to nečekejte - já jsem tady přes dojmy, ne přes pojmy;)

Komentáře

Oblíbené příspěvky