Pochod Duchcov - Teplice:)

Tak hlásim nový fotky v galerce - my phototsss, místa a moje tvorba (kde chybí už jen koláž Koksový plyn - leskne se:D). Ty z místa jsme pořídila včera na tůrečce do Duchcova.
Poznámka do lodního deníku - když už si vymyslim, že po zkušenosti z předešlýho dne kvůli lehké obtížnosti přímé trasy Teplice - Duchcov absolvované za 2 hodiny nepůjdu stejnou cestou, ale cestou delší, musim si vybrat jinej den...Cesta byla vážně fajn, sice povětšinou podél silnice, ale i to se dalo přežít. Hudební společnost mi dělali Slowdive a Nightwish, díky nimž cesta ubíhala rychleji. Je to nenáročná trasa, ale ne ve vedru a opět bez vody (já si na ní snad nikdy nevzpomenu:D) to člověku po chvíli leze na nervy, obzvlášť když u silnice hledá stín těžko a šťastně se hrne ke každýmu keříčku, co vidí...po asi dvou a půl hodinách jsem dorazila do Duchcova na nádraží, kde jsem asi půl hodiny čekala na autobus, který by ušetřil moje znavené a opuchýřované nožky a dovezl mě pěkně až domů. Stavila jsem se i v jeníkovsko- oldřichovském lomu, abych si tam obhlídla "revír":) a pak pokračovala v cestě. Když jsem sama, nic jinýho mě ještě kromě malování a čtení neuklidňuje víc, než se jen tak zničehonic sbalit a někam jít, s předem neurčeným cílem a dobou, užívat si klídku v místech dál od města, rozhlížet s ekolem, poslouchat zvuky, který ve městě slyšet nejsou, občas se bát, kam že to jdu nebo co s emi tam stane, překvapovat se (on si ještě dneska někdo hraje na indiány? Kdo by to řekl, v týhle době:)), jak je to jinde rozdílný než na "domácím plácku"....
Zanedlouho přijde repete:)

Komentáře

Oblíbené příspěvky