Česká eskadra

MŇÁGA & ŽĎORP
Hodinový hotel

Tlusté koberce plné prachu
poprvé s holkou, trochu strachu
a stará dáma od vedle zas vyvádí
zbyde tu po ní zvadlé kapradí
a pár prázdných flašek
veterán z legií nadává na revma
vzpomíná na Emu, jak byla nádherná
a všechny květináče už tu historku znají,
ale znova listy nakloní a poslouchají
vzduch voní kouřem.

a svět je
svět je jenom hodinový hotel
a můj pokoj je studený a prázdný


svět je
svět je jenom hodinový hotel
a můj pokoj je studený a prázdný

vezmu si sako a půjdu do baru
absolventi kurzu nudy, pořád postaru
kytky v klopě vadnou, dívám se okolo po stínech:
Kterou? No přeci žádnou!
vracím se pomalu nahoru
cestou potkávám ty, co už padají dolů
a vedle v pokoji někdo šeptá:"Jak ti je?"
za oknem prší a déšť stejně nic nesmyje...

a svět je
svět je jenom hodinový hotel
a můj pokoj je studený a prázdný
------------------------------
Wanastovi vjecy - Sbírka zvadlejch růží
Netvař se tak na mě, že jsi úplně zlá
Jsou rána, kdy to nekončí
Na stole zbylo trochu v láhvi vína
Sklenici dolejvám

Neříkej mi po dvacátý, že už to znáš
Tvý slzy - slaný hnědý voči
Čaroděj týhle noci - jeho vina

Už svítá noc končí moc kouzel neodloučíš
Jsi bílá, sny kroužíš
Snad k ránu nezabloudíš
Mělas plamen v očích co utajený touhy zná
Zaklínám ten zločin netvař se tak, že jsi zlá

Říkáš dítě nejsem ten co tu včera stál
Slíbil ti nablejskaný mince
Já nejsem princ
Jsem zlodějů koní král
Už tě nikdy neuvidím - zůstanu sám
Oči se střetli a tak na věčný časy
Z tvý lásky mi zbyla v hlavě kocovina

A ďábel se vkrádá svý tělo neovládáš
Tvůj anděl co padá
Už nevíš co bys ráda
Do tvých vlasů vplétá vůni ohně sám
Zbejvá spousta času já ho tisíce let znám

Prach ze rtů spláchni lásko bude fajn
Ve dne mi pláchni malá budu sám
R:
Vlasy od vína kouzlo zhasíná
Ve sbírce zvadlejch růží
Bože zastav čas ráno začíná se mi smát
Marně vzpomínáš
Chtěla´s na pár chvil vzít do nebe a dál
V růžích usínáš jsem noční duch ne král

Netvař se tak na mě, že jsi
Netvař se tak na mě, že jsi úplně zlá
Jsou rána, kdy to nekončí
Na stole zbylo trochu v láhvi vína
Sklenici dolejvám
A ďábel se vkrádá svý tělo neovládáš
Do tvých vlasů vplétá vůni ohně sám
A teď mi pláchneš malá budu sám

Vlasy od vína kouzlo zhasíná
Ve sbírce zvadlejch růží
Bože zastav čas ráno začíná se mi smát
Marně vzpomínáš
Chtěla´s na pár chvil vzít do nebe a dál
V růžích usínáš jsem noční duch
Vlasy od vína kouzlo umírá
Ve sbírce zvadlejch růží

Bože zastav čas ráno začíná
Marně vzpomínáš
Chtěla´s na pár chvil vzít do nebe a dál
V růžích usínáš jsem noční duch ne král
V růžích usínáš jsem noční duch a netopýr ne král

La la la lau

Komentáře

Oblíbené příspěvky