The Cure 21.2. - výlet, neznámo kam

"Tohle je LOVESONG podle mýho gusta."
" To je spíš konec světa, ne?"
" Vždyť tohle je konec světa!"
Je to za námi. The Cure v Praze. Robert Smith live…
Nebudu se pokoušet psát recenzi, jen jakejsi popis toho, co že se to vlastně dělo:)
Cesta vlakem byla opravdu veselá a ač je to k neuvěření, i ty žahavce jsem se naučila na dvojku, přestože nervy byly napjatý k prasknutí nedočkavostí:D Hledání cesty přímo před Výstavištěm, posezení u stánku s velice, ale opravdu velice milou paní (--), prazvláštní hranolky a nebýt Nebel, málem zajetá TereSKA (děkuji Českým dráhám:D) - zkrátka to vypadalo jako vždy, když s Nebel někam jedeme:)
Před půl sedmou jsme už stepovali před vchodem. Kupodivu nás ani neprohlíželi (to je pěknej průšvih, co kdyby se Robovi něco stalo?!:D), takže vše proběhlo bez konfliktů. První cesta vedla samozřejmě k tričkům a dalším proprietám nezbytně důležitým pro život. Chvíli nám trvalo, než jsme se zorientovali kudy kam, ale živá GPSka to jistila…:) Všude Rob na Robovi, připadala jsme si tam zdaleka nejmladší, většinu fanoušků tvořili (alespoň to byl můj dojem) týpci a týpky 25 a výš.
Nakonec jsme se dostali k zábradlí oddělujícímu tu "jakožeVIPčást" a nás obyčejné lidi a s výhledem to vypadalo celkem nadějně - a kupodivu to pak i během koncertu bylo přijatelný (Roba jsem měla možnost vidět permanentně celkem bez obtíží a víc nebylo potřeba:). Polovina naší výpravy se rozhodla obhlídnout terén a zajistit místa k sezení. Do konce koncertu jsme je pak neviděli, i když rozhodně ne na jejich škodu - s lóží si neuvěřitelně polepšili:)
Se sedmou hodinou to vypuklo. Na scénu dorazili 65days of static a i když ztracenou půlku výpravy nezaujali, ta naše (nebo alespoň já) byla nadšená. Zajímavá atmosféra, hodně dobrá muzika, byla v tom živost a to - jak to tak vypadalo - fanoušci uměli ocenit a předkapelu přijali kladně. Přesto ale šlo znát, jak jsou všichni napjatí a čekají na hlavní hvězdy večera.
Kolem osmé to pak přišlo. Apokalypsa:) V publiku to vřelo, všichni netrpělivě čekali, až vykoukne Robova pověstná tarantule a začne peklo. A taky že jo. To zkrátka nešlo jinak, než umírat:) Spustili první song (názvy po mně nechtějte, playlist jsem zatím nenašla a paměť už vynechává...) a já myslela, že snad odletim:) Bez zbytečného okecávání kolem, občas to měkké "díky" a jinak se jelo nepřetržitě až do přídavků. Tříhodinová porce extáze, výletů do netušených míst psychiky, neschopnosti vydat slova. Třikrát přišla husí kůže. Lullaby, Lovesong a první přídavek. To se ale nedá popsat - kdo nezažil, nepochopí:) Jediné, co bylo nepříjemné, bylo neuvěřitelné vedro - jedna vrstva oblečení po druhé tak musela dolů a vzala jsem za vděk i vodou v kelímku ("My už nemůžeme:D!"). Zkrátka konec. Prayers for rain, Boys don´t cry, Killing an Arab (poslední dvě dokonalost sama, i když už se zdálo, že snad ani nezazní), Pictures of you, Just like heaven, Kiss me, 10:15, písně z připravovaného alba...Světla už jen podtrhovala úžasnou atmosféru a promítaní hmyzích nožiček a kaleidoskopických obrazců v pozadí byla moje smrt. Robův zpěv byl nebezpečně drásavý, ten hlas se zarýval až do morku kostí (už chápu, co to znamená...), husí kůže přišla, přišla... dlouhé, táhlé melodie bolestivé nejen pro uši...Procítěnost Robova projevu, která dávala znát, že ví, o čem že to zpívá, zafungovala. "Kiss me kiss me kiss me, love me love me love me...." Výlet do fantazie. Zabijácké texty. To všechno bylo jako ve snu.....
Ani po třech hodinách jsem neměla dost. Že to bylo dlouhé? Pro nefanouška a novináře rozhodně, pro nás s Nebel určitě ne:) Mrzelo mě, že už je to za mnou. Chyběly mi snad jen songy Three imaginary boys, Fascination street a Bloodflowers, ale jinak zazněly opravdy snad všechny důležité hitovky A nelituju ani dvoudenní neschopnosti mluvit a nedostatku spánku:)
Taky chci poděkovat za milou společnost a trpělivost s tím hudbením maratonem:)
A tady jsou nějaké photos, omlouvám se za opravdu mizernou kvalitu (čímž nechci kritizovat vrchního fotografa:D), ale fanoušci řádili a udržet foťák v klidu zkrátka nešlo:) Galerie - The Cure (zbytkové fotky u mě:))

Komentáře

Oblíbené příspěvky