Peťulovi

Takže světlušáku,
jelikož se teď chvíli neuvidíme, mám tu pro tebe vzkaz:)
Hádáme se, hádáme se pořád a kvůli -no- ...blbostem. Nebaví mě to. Nebaví mě pořád se dohadovat a v podtstatě o tom samym. Dokolečka a pořád jako kolovrátek. Hádáme se o to, kdo se komu věnuje víc a kdo se o koho víc zajímá. Nemyslíš, že je to pitomost? Není snad jasný, že po takový době se asi zajímáme oba?
Vzpomeň si na toho mravence. Že i malej kousíček dělá celek. A těch kousíčků je teď pořád víc a víc, tím nemyslím jen kolo a podobný věci. Je jich víc a bude ještě víc.
Mno, jelikož jsem se rafli den před odjezdem, nechci odjíždět s pocitem "proboha, jen ať už vypadnu!". Víš, že se mi tam teď moc nechce, není nějak nálada...a teď nevím, jestli se mi po těch hádkách chce o to víc nebo o to míň. Třeba se dneska ještě uvidíme. Budu ráda, i když to bude další uhlík do tvýho ohníčku plápolajícího z výčitek. Třeba přijedeš, ale po tom budu mít na talíři, že jsi musel přijet. A že jsi za mnou přilezl. Ale pokud vím, často jsem to já kdo přiběhne jako pejsek....
Ale teď už na rozloučenou. Měj se tu hezky a dávej na sebe pozor. Využij toho, že tu nebudu a užívej si toho:D Budu se snažit splnit pokyny na 100% - jak moc budu úspěšná, to netušim, protože kdo ví, kolik budeme mít času na nákupy... ale vynasnažim se;) Užij si poslední dny s Holanďanem, pozdravuj Vojtíška a hlavně : užívej si toho, že ti nikdo až do úterý nebude dělat nervy....
Photos by IKARY

Komentáře

Oblíbené příspěvky