Kočky na zídce...všude!:)

Na okně seděla kočka, byl horký letní den,
na okně seděla kočka a koukala se ven,
byl horký letní den a kdekdo chodil bos,
na okně seděla kočka, venku zpíval kos.
Byl horký letní den a celý svět se smál
a mně veselý sen se pod jabloní zdál,
a celý svět se smál, vidím to jako dnes,
na okně seděla kočka a venku štěkal pes.
Tuhle písničku od dvojice Suchý - Šlitr určitě znáte. Nebýt toho horka, které se od začátku prázdnin nějak nedostavuje, připadala bych si jako v té písničce. Od začátku prázdnin totiž pořád někde narážím na kočky. Připadá mi, jako by okupovaly každou zídku, každou římsu, koukaly ze všech oken a co chvíli se někde měly vynořit. Jsou zkrátka úplně všude:) A nezastaví je ani jiné podnebí a jiná země:D Chtěla jsem si proto udělat sérii jejich fotek,tak jak kde na nějakou připadnu, ale včera jsem zjistila, že jsem na to málo pohotová:) Před čajkou na zídce se vyhřívala černá bílotlapka, ale její pozornost jsem udržela jen do té doby, dokud jsem na ni mluvila. Pak mávla ocasem a vykašlala se na mne:-D Tak uvidím, třeba se mi kromě té jedné "Řekyně" povede čapnout i další...No a z té kočičí deformace včera večer vzniklo následujících pár řádků, prosím nekamenovat, i braky by měly existovat, aby si lidé pak o to víc vážili skutečných děl:-D Vlastně zachraňuju naši kulturu:-D A navíc protože teď hlavně maluju/kreslím, měla jsem potřebu napsat cokoliv, i když výsledek byl předem znám:-D
Dvě zelené lucerny svítí do tmy. Pak se znenadání ztratí a dáma odkráčí do noci, závoj z hvězd vláčí za sebou jako kus hadru. Noc je její, je tu vládkyní. Měsíc, hvězdy, stříbřité pavučiny i vítr v korunách stromů, to všechno jí teď patří.
V loužích na dlažbě se odráží světla lamp. Občas se rozlynou, aby ukázala pomíjivost okamžiku - to když tu dáma smočí tlapky. Za chvíli je ale vše zas při starém. Ničím nerušené ticho.
Usadila se na zídce. Shlíží na svůj svět, své království. Zhluboka zívne na důkaz spokojenosti a uloží se k spánku. Vítej ve snu! Za chvilku jsi pryč. Ukolébá tě. Kam dnes utečeš? Spánek je milostivý. Ohlídá za tebe tvé království.
Začalo krápat. Těžké to byly kapky. Spánek je pryč a královnu teď čekají povinnosti.
Pořádně se rozpršelo.
Znovu zhluboka zívla a odkráčela. Schovat se před deštěm, závoj nesmí zmoknout.
A bylo po vládnutí.
A ještě jedna píseň na závěr, když už jsme u té kočičiny:) Copak bych se tu mohla obejít bez vypalovačky Tomcat blues od Nevember 2nd? Naživo je ale nejlepší:)
Chtěla bych mít taky takový vlasy, jako má Saša!:)Když zrovna nemá culíčky, má je opravdu krásný...závidím:)
A to kočky nemám ráda:-D Ale doopravdy:-D

Komentáře

Oblíbené příspěvky