No empathy....but what about sympathy?

Tak za sebou máme další prazvláštní víkend. Tentokrát celkem nabitý, ať už jde o zážitky, činnosti, nebo emoce. I když to poslední se do toho zahrnovat nedá, to je teď pořád. Tak alespoň malý shrnutí, dokud je to ještě možný....
Tak se mi Péťa konečně jednou dostal před foťák a já ho mohla blejsknout na výsypce s poikama:) Ten překladač vzadu je opravdu estetickej:D Určitě se tam ještě párkrát dostaneme, protože moje odhodlání běhat ještě pořád neopadlo:D Dokud to prostě neuběhnu najednou, neskončim:)
Broučci... po nich nebývají zlý sny. Bez nich ano. Pokud ovšem maminka broučkovi nevypráví pohádku a koťátkách, která uhořela, když zlobila....
Mrcasili jsme a mrcasili:D Po vymrznutí ve štole Martin jsme dostali facku vedrem a vzpomínali na příjemnou zimu v útrobách země:) Někteří teda vzpomínali i na šoky od pana průvodce a leknutí z toho, že za námi určitě bouchnul nějaký plyn či co:D A nálezy? Dobře to dopadlo, jen tak dál;)
Den předtím jsme se ládovali buřty na kopečku ve stínu bříz, někteří měli silné výpadky (přetrvávající do teď), škrábali se o všechno, co roste (případně nabodávali na bodláky:D) a panikařili při jakékoliv zmínce o vosách. A někteří využili svého štěstí začátečníka a ukořistili pro začátek velice zajímavé nálezy:) Fotky nejsou, kdosi je fotil v ravu.....:-P
Taky jsme konečně tvořili. Plakát, po jehož vytisknutí bude následovat "big ekšn" v Teplicích a Duchcově - a ať si rudý bratr třeba políbí pr**l. Jsem zvědavá, jak to bude vypadat, až to vyjede z tiskárny:) Je to hlavně Péťova práce, technický věci jdou mimo mě, takže jsem převzala práci estéta a radila v otázce barev, písma (Gill je perfektní!) a drobností okolo.....Ale na to, že to je náš první plakát, to není tak zlý, i když by to určitě mohlo vypadat líp...Ale i přesto moje uznání, Péťo:-* Takže se během srpna bedlivě rozhlížejte po našich rodných městech, třeba spatříte výsledek naší práce:D
Ikary se taky dokopal k tomu, aby zase kreslil:) trénink, trénink, trénink! Mě to čeká příští rok, i když bych už asi měla taky začít... Už se těším na ten klášter, sice jsem to ještě nikdy neabsolvovala, ale s paní učitelkou to nemůže být žádna hrůza:D A taky jsme trochu fotili (tedy - Ikary fotil a diktoval si - eh:)) - výsledek můžete zkouknout na jeho blogu:) Absolutně bez přípravy, prostě jen tak najednou, jsme to zkusili... A budem na tom pracovat:D
Ta ať svítíčko sluní dál a nejen o víkendech je dobře... Bůh řekl : " Budiž světlo!" A bylo světlo. A Bůh viděl, že to bylo dobré.
Tak ať je to dobré. Bez ale a nenávisti. Protože ta tu nemá co dělat. Pokud tedy myslíte na budoucnost....

Komentáře

Oblíbené příspěvky