Blik!...ááá...blik!

-A mohli bysme spolu chodit oficiálně?
-Ono se to musí říkat???
--------
...a naše kapela se seznámila na drogovém večírku
když jsme se čerstvě potkali
jsme věděli za chvilku
že tohle naše spojení
se okamžitě promění
v osudové souznění a v nekonečné umění...aha
(Vypsaná Fixa)
------------
- No bráchu si musíš někde najít, já nevím, kde je... jseš to ty, že jo?
(první koncert)
-----------
Ijáček se už mazlí s ovečkou....
---------
- Ty jdeš zase na nádraží? Nojo, tak já to nádobí utřu.... se tomu tvýmu nádraží teď podřizuje úplně všechno, co? A ne že budete dělat něco nezákonnýho...
-----------
-Tak simuluj, že je ti dobře, třeba tě pustí ven....
-Já počkám tajně u zverimexu!
---------
Hush, it´s ok, dry your eyes, soulmates dry your eyes, cause soulmates never die...
(Placebo)
----------
Let me steal this momment for me now...
(Placebo)
----------
-Před vstupem do čajovny by měli dělat nějaký IQ testy.... s nakopírovaným řidičákem by sem chtěl!
------------
-Jestli se budete stěhovat někam k Praze nebo do jižních Čech, pojedu k vám na náměstí s transparentem : Nikam se nejede!!!
----------
- Nešééééér mě...
---------
-Jo to jste vy? Tak se tu kdyžtak zamkněte...
Zpáteční cesta: Tak chci vidět osm místenek, když se tady zamykáte. Na to nemáte právo!
-------------
Nightmare before Christmas? Možná prvních pět minut:)
------
-Co s tím foťákem?
-Nechám si ho:D hlavně ticho!!!!
-----
-Jau!!! Vždyť ses mi tou houskou trefila přímo do čela!!!
-Jau...to jsou housky na strouhanku....jsem netušila, že mám tak dobrou mušku!:D
------------
Franta IV. a půl zemřel v azylu z neznámých příčin. Asi se mu nelíbilo bydlet vedle chameleona...
------
- No to seš teda nenápadná...prostě ten plakát strhni ne? Takhle na tebe ty lidi budou koukat spíš. Bože, já tě neznám!:D
(a plakát už visí doma...)
-------
- Malá romská rodina! (surikaty)
-------
-Já mám v lese traktor a on tam bagruje!
-Jo? a co hasiči?
-No ty mám taky.
-Vy jste celá rodina zatížená na ty zemědělský stroje, co?
viva la John Deer:)
------
- Hele Terezo tak mu toho hada vnutíme...dostaneš ho k Vánocům!
------
-Grilovnaý kuře?
_Ne, děkuju.
- Já se tě neptám, já ti to oznamuju. To máš za to, že ses mi smála za tu zástěru!!!
---------------
-No, a tyhle dva spacáky byste si mohli spojit....
------
-Podívej se na ně- dokážeš si je představit, když byli mladý?!
-----
Nechte mě bejt.....
TATA BOJS - ŠŤASTNĚJŠÍ
Jsem vykřičníkem mezi tečkami
jsem bílou mezi všemi barvami
jsem zmrzlou vločkou na poušti
jsem mořský koník na souši

Jsem stínem svojí květiny
jsem malou tečkou mezi jinými
kdyby život měl smysl jasnější
i já bych byl trochu šťastnější

Jsem jen stínem svojí květiny
stínem který se nikdy nepřekročí
jsem stínem mojí uschlé slunečnice
která už se za nikým neotočí

Jsem vykřičníkem mezi tečkami
jsem bílou mezi všemi barvami
jsem zmrzlou vločkou na poušti
jsem mořský koník na souši

Jsem stínem svojí květiny
jsem malou tečkou mezi jinými
kdyby život měl smysl jasnější
i já bych byl trochu šťastnější

Komentáře

Oblíbené příspěvky