"Šťastný N(n)ový rok!" - "Neni problém."

Tak se nám to přehouplo a rok s devítkou na konci je tady. Dvacet let demorkacie, slavme!:-D
No a jak jsme ty svátky letos slavili my? Vesele i nevesele.
Řízek i salát přesně takové, jaké mají být, dárky potěšily (hlavně třeba "malá sbíječka":D), svátky jsme ve zdraví přežili. Týden to vypadalo asi jako "my tři a pes":-D. Výlet do Prahy byl taky fajn, hlavně díky dvěma ukořistěným kabátům pro mého milého a splnění jednoho oblíkacího snu v podobě jistých jeansů pro mě:) Pak taky jedna příjemná procházka, kdy jeden sice omrzá, ačkoliv sluníčko svítí a je krásně, ale užívá si ji. Viz fotky, na které se vztahují autorská práva Péťova, ale mně se tolik líbily, že jsem je použila jako ilustraci k článku (samozřejmě s dovolením:)):
-
-
-
-

-
-
-
-

Co se týče vítání nového roku, proběhl vesele a v kruhu téměř rodinném (já a Péťa, nepostradatelná dvojka Andrejka - Jakub a jeho příbuzenstvo na Mikulově, které už nás taky zná:-)). Hudba hrála přesně taková, jaká má (Kondys přece žádné sra*** neposlouchá:)), jídla bylo ažaž, pití taky... Už první večerní procházka byla vtipná - s Andrejkou jsme totiž šly PODÉL COLEJÍ!!!! kolem Huberta a spol., všude sucho, jen na sjezdovce stříkalo dělo; tam jsme si taky úspěšně všichni narazili pozadí, popř. dostali ledovýma koulema do nohou a do hlavy, že:-P Z děla na nás padal umělý sníh, nebylo vidět moc daleko před sebe, ale prskavky hořely i na sněhu:-D
Pilo se celkem střídmě, jen Andrejka pila vaječňák ve velkém:) Někteří z nás PARKOVALI, ale kolem třetí hodiny ranní, kdy sebou Kondy plácl do postele a my už usínali, jsme šli tu oslavu zaspat:)
No a druhý den, 2. ledna, jsme se my čtyři vydali na hory. Péťa se nabídl, že to se mnou tedy přežije a pokusí se mě naučit lyžovat. Hahaha:D
Takže hned po tom, co jsem poprvé jela a napálila to do boudy, bylo jasné, že to nic lehkýho nebude:-D Víc jsem seděla na zadku, než jezdila. Střídali se u mě všichni tři, učili mě obloučky a plužit, ale za Jakuba jsem udělala pokrok největší a těsně před vlekem jsem udělala celé dva obloučky a sjle ajsem pluhem i dva hupy:-D:-D to byl výkon! Po hodině jsem se dostala poprvé dolů ke vleku. Tam jsem si samozřejmě udělala další ostudu, protože k pomě se šlo lehce do kopečka a mně ujížděly lyže. Takže jsem málem sjela ze svahu, napálila jsem to do plotu a spadla ve frontě mezi ostatními čekajícími.No fajn, už jen vlézt na pomu, vydržet to vyjet až nahoru a nespadnout. Samozřejmě, že jsem pár metrů od zasávky vypadla:-D Tyč mi vyjela z rukou, lyže se malinko zkřížily a já už ležela vedle trati. Kuba vylezl za mnou a já se zabejčila, že už na to nevlezu. Takže jsem nahoru vyrazila po svých, v lyžácích. Úžasnej nápad....
Nevěděla jsem, jak s ev nich chodí, takže mi to podklouzávalo a s lyžema na zádech to byl taky zážitek. Dokonce se mně jeden pán na pomě cestou zeptal, jestli ty lyže nechci vzít nahoru:) Takže jsem střídavě seděla a vydejchávala, střídavě klouzala nahoru do svahu. Až pro mě přišel můj ctěný zachránce, Péťa:) pomohl mi nahoru, vzal mi lyže a chtil za ruku (kdo by to byl řekl, že je to tak galantní:)). Pak už nás čekal horký čaj a párek v rohlíku v bufetu a cesta domů....

Takže nakonec snad už jen tolik:
Hodně štěstí a zdraví do novýho roku, ať je lepší než ten, co máme za sebou....Ať se daří ve všem, o co usilujete, držím palce těm, kdo budou dělat přijímačky na vysokou, stejně jako v tom, ať úspěšně složí maturitu, ať se nestane nějaký neštěstí, úmrtí nebo vážná nemoc a ať jsou zkrátka všichni v pohodě víc, než byli loni:)

Komentáře

Oblíbené příspěvky