Tepličané

Ve čtvrtek byl sportovní den. A jako dva roky předtím, i letos byla možnost vzít si výtvarku - a já samozřejmě neváhala a využila toho, že se nikde nemusím mučit v potu tváře a můžu dělat, co mne baví. A Michal navíc přišel s nápadem, že bychom mohli jít něco vyfotit; samozřejmě, jeho zrcadlovce se můj kompakt a zkušenosti nemůžou rovnat, ale bylo to moc příjemně strávené dopoledne;-) Nejprve jsme chodili ve čtyřech a snažili se fotit lidi (neustále jsem prohlašovala, že si připadám jako šmírák a úchylák:-)), ale nakonec jsme se rozdělili na dvě skupinky a Michala napadlo, že bychom mohli udělat zábavnější akci - chodit po okýnkách s občerstvením, trafikách a různých imbisech a fotit obsluhu v nich - a to ať k tomu dá svolení nebo ne:-) Byla to občas trochu divočina, ale rozhodně zábava:-) Střídali jsme se (proto předkládám jen svou půlku) a chystáme (rsp. Michal se chystá:-D) udělat z našich fotek velkou tematickou koláž teplických okýnek...
Na závěr našeho photo tripu jsme zajeli do KFC a oslavili tak, opravdu příznačně, náš sportovní den:-D
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Zbytek fotek má Mišel.
Fotky v lepší kvalitě a větší (a lépe viditelné) velikosti v Galerii - Místa - Teplice.
Některé jsem úmyslně nechávala barevné (hlavně na trhu), protože přeci jen ovoce a zelenina lépe vyniknou v původních barvách:-D A také si všimněte občasné podoby mezi nakupujícími a zeleninou popř. ovocem, které vybírají...:-D

Komentáře

Oblíbené příspěvky