Schovaný ráj...a já ho našla!

Jistě, vše musí být v rovnováze. Tudíž po neuvěřitelném rozhořčení v průběhu dnešního dopoledne přišlo neuvěřitelně poklidné odpoledne :-)
Vydala jsem se na procházku směr Drahkov (v poslední době mizím hlavně tam), abych uvolnila přetlak, zbavila se agresivity a nemusela na každého vrhat vražedné a nenávistné pohledy jen proto, že doma to stojí za prd. Ne, já nejsem agresivní tvor, spíš naopak. Jen jsem typický býček. Kliďas hraničící až s flegmatismem, nic jej nerozhodí. Pak ale stačí jedna věc, která se mu nelíbí, a to začne trkat, srší jiskry, lítá nábytek. A tatínek býčka rozhněval. Myslela jsem, že hlava už tu pumpující krev nezvládne a snad pukne, proto jsem musela rychle zmizet... a dobře jsem udělala.
Zhruba po hodince cesty jsem dorazila na cestu kousek od "Emilovy louky"
za Doubravkou. Tentokrát jsem ale měla "objevnou" a chtěla vědět, kam dál se po cestě dostanu. A objevila jsem ráj, schovaný ráj:-)
Nikde ani živáčka (dobrá, za celou dobu tudy projeli dva cyklisté, prošel starší pán, který zřejmě sbíral třezalku a jeden pán taktéž s foťákem), ticho (ani to nebylo ideální, jeden by neřekl, jaký ty breberky v trávě a poli umí dělat rámus!:-D), naprostý klid, svoboda, sluníčko, milované svázané seno (na kterém se moc pohodlně sedí; zvládla jsem na něm prosedět hodinku a půl a číst si:-)), zlaté obilí, stín stromu, ptáci dělající rambajs v jeho koruně, krásný výhled na České středohoří i Krušné hory. Ale můžu se snažit, jak chci, a stejně se mi nepovede atmosféru popsat a nepovedlo se ji ani zachytit na fotkách. To zkrátka nejde, to člověk musí cítit...;-)
Tak jsem pořídila pár fotek, které tentokrát rozdělím na dvě části - barevnou a černobílou (aby mi zase někdo nemohl vyčítat, že je míchám:-D) Samozřejmě, fotit krajinky a přírodu není moc zábavné, ale je to ten nejlepší způsob duševního odpočinku... tohle není žádný stres a člověk chce alespoň částečně zachytit prostředí, ve kterém se pohybuje...
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
A nyní Black and White část:-)
-
(asi mám úchylku... na stožáry vysokého napětí a kupky sena..rok co rok - a v případě stožárů třeba měsíc co měsíc - je musím fotit, pořád dokola...:-D)
-
-
-

Komentáře

Oblíbené příspěvky