IkebaRa vs. bacil

Od nynějška marodím ráda. Ono je to vlastně fajn. Obzvlášť v momentě, kdy se můžete celý den vyvalovat po boku svého milého, sjíždět jeden film za druhým, kdy jste obskakováni, učajováni, upalančikováni a na polštáři vám po probuzení leží SLUNEČNICE, vaše nejoblíbenější kytička ... :-) Jak je krásné míti bacila O:-)
Jméno - město - zvíře jsem už taky dlouho nehrála...naposledy na Anifestu. A zvířata kvíka a ikebaru jsem doteď taky neznala :-D :-D
Právě jsem vyplašila ptáčka, co nám seděl na parapetu. Žádnej ošklivej špinavej holub - nějakej mrňous zatoulanej. Že mu tam venku není zima. Mně tu teda táhne na nohy... asi bych je někam měla schovat, když už marodím, že :-)
Ale ještě pár věcí k tomuhle článku patří...
Maria Callas - La Mamma Morta... nádherná píseň....v tomto videu dokonce i s anglickými titulky...


A tady jsem ještě dlužna nějaký fotodokumentační materiál z nedělního výletu do Opárenského údolí a na Portu Bohemicu...
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sometimes when you win, you loose.
Sometimes when you loose, you win.

Komentáře

Oblíbené příspěvky