Protože... se známe vlastně roky. Tak trochu.

Nějaký ten text od Jarka Nohavici...
UNAVEN
Unaven
celý den jsem bojoval
s větrnými mlýny
sedm vlků zabil jsem
s medvědem zápasil
a teď nemám sil
mám jen hlad
a chce se mi spát

Tvůj oheň plápolá
od řeky to zebe
tma je dokola
a nad námi nebe
a já místo vedle tebe mám

Schoulený
ve tvém náručí
nikdo na mě nemůže
zabalený do kůže
už se propadám
někam hluboko zpátky
kde je tma
a kde to všechno začíná

Tvůj oheň plápolá
od řeky to zebe
tma je dokola
a nad námi nebe
a já místo vedle tebe mám
--------------------------
NEBE JE TU
Beru tě do náruče
slyším jak srdce tluče
slyším jak skřivan zpívá
ach ty jsi krásně živá

Nebe je tu nebe je tam
nebe je všude kde jsme my

To co se jednou líbí
po celý život chybí
to co ti jednou schází
do smrti doprovází

Nebe je tu nebe je tam
nebe je všude kde jsme my

Do země zaslíbené
se jednou dostaneme
s rukama spletenýma
mé vlasy mezi tvýma

Nebe je tu nebe je tam
nebe je všude kde jsme my
----------------------------

Komentáře

Oblíbené příspěvky