Až podezřele fajn

Zazvorkovi zřejmě nastává šťastné období. A jelikož všechno až podezřele vychází, čekám jen s hrůzou na to, kde je v tom všem zádrhel a co se to zkazí tentokrát.
Tak za prvé - pokud si to ještě třídní nerozmyslí, skončím tohle pololetí s nejlepšíma známkama za celou mojí "éru" na gymplu :-) což je pro mě v maturitním ročníku opravdu super :-)
Za druhé (a to je mnohem podstatnější) - nedojde-li v pátek k nějakým závažným změnám, bydlíme s mužem spolu :-) Tedy, zatím jen formálně - než bude byt obyvatelný, ještě to bude chviličku trvat a než se do něj budu moct přistěhovat já, taky asi uplyne celý květen, tudíž hnízdečko bude úplné až po maturitě. Vyjde-li ovšem všechno tak, jak má, a bez komplikací.
Budu bydlet se svým zlatým pánem, moudrým bodlákem, blbíkem/truhlíkem, krycím jménem sýkorkou, Píťou...!!!!!!Krásná to představa, modlím se za to, aby brzy byla skutečností :-)
A za třetí (což je ovšem zatím velmi nejisté, ale i naděje je úžasná věc a neuvěřitelně nabíjí optimismem:-)) : povede-li se to a já zapůsobím, budu (odněkdy) brigádničit v ústecké čajovně :-) Původně jsem chtěla brigádu jen červen - září, ale prý by mě mohli vzít už dřív... Což by byla krystalická dokonalost a já b\ch byla nejšťastnější člověk pod sluncem :-) ta představa bydlení s blbíkem, ježdění do Ústí do školy a odpolední brigády v čajce, mém druhém domově...
Ach, idylické. Možná až moc, ale je pěkné doufat a mít skvělou náladu! :-)
-
-

Komentáře

Oblíbené příspěvky