Ano, záleží mi na plesu, ale není to můj život!!!!!!!!!!

Takže, zazvorek si DOVOLIL jednou nepřijít na předtančení a DOVOLÍ si nepřijít i v neděli. Včera nechtěl, v neděli nemůže, protože má opravdu DŮLEŽITĚJŠÍ věci na práci než ples, ať už si o tom každej myslí, co chce.
SAKRA PRÁCE, DEJTE MI POKOJ!!!!! Jestli si to předtančení zkazim, je to JEN A JEN MOJE VĚC. Nebudu to kazit vám, zkazim to jen a jen sobě, nehledě na to, že v pondělí zkoušíme místo těláku, pak i odpoledne, pak i v úterý a i ve čtvrtek. Ano, jsem poleno, ale zas takový ne, abych nebyla schopná se to za minimálně šest hodin doučit, když už jste mohli vymýšlet maximálně poslední půlminutu, zbytek máme.
Ten ples je důležitej, těšim se na něj, ale stejně tak se těšim, až už bude za mnou. Protože takhle protivný lidi jsem už dlouho neviděla. Všichni jsou nervní a hnusný na sebe, protože jsou ve stresu z přístího pátku. Tak mě ale laskavě nechte bejt, v neděli prostě nemůžu (a jestli ještě jednou od někoho uslyším ty zasr***ý kecy, že "nejsem ochotná udělat si pro ples čas a obětovat se" tak mu asi roztříštim hlavu o zeď, protože to ani v nejmenším neni pravda, protože jsem taky po škole lepila plakáty a o volnym čase stříhala lístky stejně jako každej jinej, pomáhala vybírat písničky na předtančení i všechno ostatní, stejně jako všichni (rsp. jako většina, protože stále jsou tací, kteří nechodí nikam....).
Ten ples neni to nejdůležitější v mym životě a pokud pro někoho ano, je mi toho člověka upřímně LÍTO. Ano těším se, ano je to společenská událost, ano chceme to mít hezký, nejhezčí... ale, DO PR***E PRÁCE, nechte mě žít stejně jako všechny ostatní, kdo nemůžou chodit na každý předtančení, nechte mě žít si věcma, co jsou důležitý pro mě a já vám za to slíbim, že vám to nezkazim a doučim se to. JEN MI DEJTE SVÁTEK!!!!!
Sakra, to jsem se zas naštvala. Jenže kdo má ty kecy pořád poslouchat. Buď ten ples vymejvá lidem mozek, nebo ho vymejvá mě, já už ani nevim....

Komentáře

Oblíbené příspěvky