Květena, flora, rostlinstvo...Botanická.

I my jsme občas kulturní; tentokráte jsme se šli vzdělat v rámci říše rostlinné. Naše botanická je nevelká, ale fotogenická :-) A bylo to fajn, až na ty momenty, kdy spustili déšť a foťáček trpěl :D
Zkrátka...toto je můj první pokus o makro. Květenu vůbec nefotím, nějak mi v tomhle nepřirostla k srdci, na druhou stranu je to dobrý trénink pro detail :-) Ovšem jak jsem se přesvědčila, přestože jsem původně makro objektiv nechtěla, vidím v jeho koupi jedině výhody... Můj soňácký mazlik ho prostě nezvládá :-( Navíc struktury dokážou být úžasně abstraktní a o to přece usiluju...:-) Takže do budoucna se snad zadaří :-)
-
Kalíšek
-
Květena
-
Spirálka
-
Leaves...
-
Bambus
-
in the sun
-
spiral tribe
-
Chicquita
-
spirálka pro Nebelečka ;)
-
geometrická
-
Vulkánové prostranství v Mexiku
-
muž v květinách :D
-
Leknínové jezírko
-
Nemá mě rád...
-
Hradní pán v křoví
-
Mrtvá mezi kráskami...
-
lány žlutého optimismu

Komentáře

Oblíbené příspěvky