Kdo mi tak zcuchal plavé vlasy?

Prej se nečešu. A ať se učešu. Ale znáte to...Když máte vlasy jemný jak chmejří, stačí vystrčit nos z domu a už zas vypadáte, jako byste profrčeli veškerý křoví, co roste u cesty, a ještě se tam na dlouho zapomněli (s vrabčákama? :))
A pak si přijde jeden takovej nějakej...
Takovej cuchač. A udělá vám (v) na hlavě bordel. A ještě se tomu směje...pacholek. To se teda nedělá, vrabče! ;-)
Už mám kolo (skoro). A vyšitýho strakapúda na klopu a milion kytek na špendlíkách (který mi kradou trpaslíci. Beze srandy! Oni fakt jsou a ty brože mi kradou. Však nám to včera na přednášce o trpaslících bylo pěkně objasněno...Tímto vás varuju, už nikdy neříkejte, že ti malí troubové jsou kýč! Umí bejt drsný...). A narcisky na okně a tulipán a taky ještě rudej polochcípnutej karafiát od MDŽ. Vymalovanej pokoj. Velikonoční východočeské trdlování před sebou a rýmičku jako blázen. Inu, jaro je tady! :)
Jsem smutná, jsem veselá, jsem smutná, jsem veselá...
....jarní únavy. Ale hloupost! A bylo světlo a bylo to dobré.

Komentáře

Oblíbené příspěvky