Exkurze Dolní Slezsko 30.4. - 5.5.

Veeelmi veeelmi opožděně, ale přece! Je to už nějaký ten Pátek, co jsme se vydali na každoroční školní exkurzi, tentokrát do oblasti Dolního Slezska s přejezdy na Broumovsko a Náchodsko (ostatně v Náchodě jsme kromě prvního dne spali celou exkurzi). Tudíž nás Polsko opět neminulo, což nám po loňské exkurzi ale vůbec nevadilo :)
Bylo to pestré. Samý kostel, samá cihla :) Poutní místo Vambeřice, megalomanský Křešov s oslavami blahořečení papeže Jana Pavla II., Dientzenhoferovské "vesnické" kostely, exkurze do pivovaru v Olivětíně (rsp. Broumově), Legnicke pole, Twardocice, Strzegom, Swidnica, Dušniky, trocha té sněžné turistiky ve Stolových horách, Wartha, klášter Henryków, kde by nás pan hlídač snad nejraději zastřelil za to, že fotíme, Nysa, Klodsko s pevností (povinná zastávka :-)), Kuks i Braunův Betlém...a další místa, která už mi v hlavě neutkvěla.
Leccos se od loňska změnilo. Loni jsem si neměla v autobuse kam sednout, neb jsem nastupovala poslední a všude bylo plno. Zbylo na mě jediné místo vedle "andrgraund týčra" Hanse...a to místo už mi letos připadlo automaticky. Toť asi ta největší změna...viz fotky :) Nu a taky jsem tentokrát jela legálně s platnou občankou :-D Ovšem Polsko nezklamalo. Pořád je plné obskurností, zvláštností, ale i milých lidí, se kterými se domluvíte naprosto bez problémů, levných potravin, kostelů plných lidí i vlaječek s papežem v oknech.
Nejsou tu všechny fotky, přeci jen je toho moc, takže zbytek najdete tuto:
http://zazvorek.blog.cz/galerie/mista/dolni-slezsko-exkurze
-
-
Se Zubajzem - by Pátek
-
S Hansem - by Pátek
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
by Zubajz
-
-by Zubajz
-
-
A teď série by Hans:
-
-
-

Komentáře

Oblíbené příspěvky