Zkouškové vs. inspirace

Podobný článek se tu nedávno objevil. Leč tentokrát si alespoň chci zaznamenat své inspirace...:-)
Když se člověk NECHCE učit, i když už opravdu MUSÍ, neb zbývá poslední večer do ošklivé zkoušky z filozofie (ovšem komu by se chtělo učit...!), vymýšlí hloupaté hlouposti. Dokonce i velké množství fotek nahrává a články "vo ničom" píše. Třeba jako tenhle...
Když ale kolem je tolik, tolik inspirativních věcí! A všechny dohromady jsou koláž plná vjemů, která sem tam něco navrtá do mozku a tam to při troše štěstí čeká na zrealizování...až bude po zkouškách. I když já si už iniciativně nakupuju "nepotřebné blbosti" do zásoby; knoflíky, korálky, fimo hmotu, látky, filc, to všechno čeká jen a jen na to, až to získá novou formu :)
-
HOTEL PRO CIZINCE
http://www.csfd.cz/film/6876-hotel-pro-cizince/
-
-
-
Myslela jsem, že po filmu Sedmikrásky od Věry Chytilové mě už nic nepřekvapí. Ejhle. K Sedmikráskám totiž člověk přistupuje už s tím, že to bude jízda, šílená absurdní jízda. Jenže v tomto případě mě nikdo nevaroval...:-) Hodně absurdna, hodně zajímavých vizuálů, hodně hereckých hvězd; první polovině filmu jsem naprosto nerozumněla a v lecčems jsem z toho měla podobný dojem, jako když jsem četla Kafkův Zámek. Je to trochu děsivé, trochu vtipné a vůbec takové...divné. A právě snad tím inspirující?
-
LUBOŠ FIŠER - VALERIE A TÝDEN DIVŮ
Hudební složka filmu Valerie a týden divů od fenomenálního skladatele Luboše Fišera. Krom toho, že i tenhle film patří do dost podobné škatulky jako Hotel pro cizince, má naprosto kouzelný, snový soundtrack. Jen tak si lehnout a snít...
-

Komentáře

Oblíbené příspěvky