Turistické léto

Počasí je na výlety jako dělané. A tak zazvorek nesedí doma a škemrá o chození, ježdění, bloumání a trajdání venku, až je to asi otravné. Ale povětšinou je prosbám vyhověno, takže jsem opět o pár nových poznaných míst bohatší, o několik desítek kilometrů ušlapanější a o pár tisícovek za nové pohory chudší...:-/ Ale je to všechno moc krásné, intenzivní, posilující (duševně a jistojistě i fyzicky, vždyť co je víc než pohyb na čerstvém vzduchu?) a zkrátka příjemné. Nu, a tak pro ilustraci následuje průřez našimi výlety za poslední týdny (ačkoliv na některých jsme foťák neměli, třeba příště...).
-
V neděli jsme byli na Lovoši v Českém středohoří. Jeli a šli jsme tam záměrně až večer, potřebovali jsme udělat konkrétní fotky. Ovšem mně se moc nedařilo, fotit zkrátka ani po těch letech neumím...:-( Alespoň jsme si udělali krásný výlet, cestou zpátky se trochu zamotali v lese (přeci jen už padla tma) a nakonec nás odměnilo pár padajících perseid, které jsme pozorovali na poli někde ve středohoří :-) Dneska totiž není tak úplně snadné zažít tmu, pořádnou...
-
Máme to ale krásné vršky, že? Hrdě můžu říct, že tohle je krajina mého domova... Ač zahalená ve večerním oparu a nesprávně zachycená mojí čočkou :-D
-
Naštěstí je tu Jeník, který je šikovnější a jeho fotky jsou použitelnější. Jako třeba tato Milešovka, nejvyšší vrchol ČS.
-
A tuto ještě jedna Hansova, tentokrát dominanta Milešovka a její sestra Kletečná.
-
A jedna egoistická, protože vypadá jako podzimní. A já už se podzimu nemůžu dočkat!
-
Dneska jsme měli "pracovní cestu" spojenou s tůrou po Lužických horách. Tolštejn, Jiřetín p. Jedlovou, Jedlová. Odtud mám prozatím fotky jen já, na ty Hansovo přijde řada třeba někdy později.
No a na Tolštejně kvetly tak pěkně kopretiny...
-
Tolštejn a Lužické hory. Ach to sluníčko proklaté, vždycky svítilo, kam nemělo...:-D
-
Jeník jako zarostlý zálesák...
-
Jedlová. Má to jen 774 m.n.m., z Tolštejna je to jen asi 2 kilometry, ale to stoupání! Uff. Až jsem se musela stydět, jak jsem nahoře málem vypustila duši. Ale ty výhledy za to stály! Jenže na žádné z mých fotek nejsou pořádně vidět, tak snad až budou ty Hansovo...
-
Křížová cesta na Křížovou horu nad Jiřetínem. Velmi efektní záležitost!
-
Dovolená v Plasech. Proč ji neuvést touto fotkou? Jsem za Zenitem a snažím se s tím vyrovnat :-) To je důvod toho, proč následující fotky jsou jen Jeníkovy a proč moje budou snad někdy po vyvolání filmu, pokud byl tedy ten několik let starý film vůbec použitelný...
-
Kdo by nepoznal plzeňskou radnici?
-
Mariánská Týnice - pěkná pěší tůra, nebýt té zlé hnusné vosy...pro nás nejspíšalergiky je tohle peklo, i když...to přišlo až druhý den, když se noha nevešla do boty a výletům byl konec :-(
-
Zenit, moucha a já. :-D
-
S žihadly je potřeba se nějak vyrovnat...třeba studenou vodou.
-
Sýpka v Plasích za úplňku. Kouzelné...
-
Klášter Kladruby. Ten kostel made by Santini je něco neuvěřitelně krásného...Prostě to uměl, ne že ne.
-
Snídaně skorovtrávě, dovolenková idylka.
-
Hrad Krakovec. Moc pěkné a neobvyklé.
-
A ještě jeden Krakovec.

Komentáře

Oblíbené příspěvky