Leden je měsíc destruktivní

Nu ano. Však už jen to, že si všichni dávají nějaká předsevzetí. Tím vlastně ničí svůj dosavadní životní styl pod dojmem, že vznikne něco nového, lepšího. A taky hloupým chováním destruují sami sebe.
Včera jsme u silnice našli mrtvou srnu. Bez jakéhokoliv viditelného zranění, prostě jen ležela v pangejtu. A před pár dny jsem viděla kočku, co se za každou cenu potřebovala vecpat do maličkého otvoru vedoucího do sklepa. Měla odřený hřbet. I to je destrukce. Dnes jsem po dlouhé době otevřela krabici se svou sbírkou brouků. Pandořina skříňka. Z křídel vážek se začal sypat jakýsi prášek a i jejich těla se jaksi sypou. Je po nich.
Nemám destruktivní nálady. Jen konstatuju, co vidím kolem sebe.
-
MIDI LIDI - ZKRATOSFÉRA
Jsi moje zkratosféra
Jsi moje zkratosféra tu
Jsi moje zkratosféra
Reagujeme ve zkratu

Jsi moje ztrátosféra
Jsi moje ztrátosféra tu
Jsi moje ztrátosféra
Já jsem tvůj Upír z Feratu

Tvoje mnou je sáta
Achilova pata
Upírova chata
To jsou moje data

Pata Achilova
Co jsem si zamiloval
Srdce zaminoval
Nominoval

Ztratit se v sobě
Nalézt ti do srdce
Nalézt se v tobě

Zalézt si do tebe
Zkroutit se v tobě
Zkrotit si srdce

Jsi moje zkratosféra
Jsi moje zkratosféra
Jsi moje ztrátosféra
Jsi moje ztrátosféra

Na tvoji reakci
chovat se nějak chci
A místo toho my
nějací vojáci

Z napětí jiskření
často k nesnesení
doufám že to není
jen krátké spojení

Být tam kde stále jsi
Ztráty a nálezy
Zkraty a nálezy
Zkratky a následky

Snad tě neztratím
Snad tě nezkrátím
doufám že to není
jen krátké spojení

Snad tě neztratím
-
Neb i zkrat je forma destrukce.

Komentáře

Oblíbené příspěvky