Od Checkeana k narozeninám

Od svého skorobratra jsem k narozeninám dostala básničku. A protože na zazvorka takovéhle věci vždycky patřily, s jeho svolením ji sem dám. Na nejstarší kámoše se prostě nezapomíná. Díky ti!

Jedenáct dní bylo ti, když jsem se narodil
Tři roky byly ti, když jsme se poprvé potkali
Možná jsem s tebou pár slov prohodil
Ale kluk a holka ve školce? - rychle jsme toho nechali

A potom ve škole jsme se učili, když ti bylo šest
Do první A vedla jedna z našich společných cest

Bylo ti čtrnáct, učitelů oblíbenkyně
A já vždy za tebou v angličtině

Bylo ti patnáct, no a samozřejmě mně taky
Když jsme se přidali mezi hrdé gympláky

Bylo nám osmnáct, tak dávo se to zdá
Šavlozubá sova a pohybující se hvězda

Bylo ti dvacet dva a splnilo se tvé přání
Ze slečny najednou je mladá paní

Je ti dvacet tři a to právě dneska
Kam povede dál tvoje stezka?

Komentáře

Oblíbené příspěvky