Jarní výkřiky

Jaro je velmi inspirativní období. Snad s každým jedincem mlátí hormony, všechno žije nebo alespoň ožívá. Pravděpodobně pod tímto "tlakem" vznikla řada prohlášení mých přátel a známých, z nichž sem některá jen tak bez ladu a skladu zaznamenávám, neb chci vyplnit blogový prostor do doby, než sem šoupnu dlouhý článek o exkurzi do Pomořanska. A taky tu jsou různé citáty a úryvky, které mne provázejí posledními dny. Prostě - tenhle článek nemá vůbec žádný smysl. Jen si tak soukromě slavím obrovský nenadálý příval energie, života a inspirace. Po tom mrtvém období, kdy jsem se zabývala jen zpropadenou diplomkou, mám najednou pocit, že dokážu snad všechno na světě. Nemám obavy vůbec z ničeho, jako bych se najednou vnitřně sžila s kombinací Myrny Minkoffové, Juno, Minehavy a Elíši...:-))


"Na Plac Péreire jsem vyskočil. Neměl jsem zvláštní důvod vystoupit právě zde, nemám žádný zvláštní důvod vůbec pro nic, jsem volný - to je to hlavní... Lehký jako pták poletuji ze čtvrti do čtvrti. Je mi, jako by mě propustili z vězení. Hledím na svět novýma očima. Všechno me hrozně zajímá. Dokonce i hlouposti."
(H. M. - Obratník raka)

"Mladý, energický a alternativní holky se nehoděj ke konzervativním chalpíkům strýčkovského typu."
(K. P.)


"Haiku pro dnešní den:
pr.el pr.el pr
pr.el pr.el pr.el pr
pr.el pr.el pr"
(D. T.)

"ULTIMATE DESIRE = nejnovější model Luciferova pokušení, kterýmu jsme vystaveni dnes a denně."
(F. Š.)

"Achilles je jedinej chlap, kterýho bych si dal."
(M. Z.)



"Vy, jenž dalekosáhlým během svým,
co ramenem tajemným zemi objímáte,
vy hvězdy rozplynulé, stíny modra nebe,
vy truchlenci, jenž rozsmutnivše sebe,
v tiché se slzy celí rozplýváte,
vás já jsem posly volil mezi všemi.
Kudy plynete u dlouhém dálném běhu,
i tam, kde svého naleznete břehu,
tam na své pouti pozdravujte zemi.
Ach zemi krásnou, zemi milovanou,
kolébku mou i hrob můj, matku mou,
vlasť jedinou i v dědictví mi danou,
šírou tu zemi, zemi jedinou! -"
(K. H. M.)


"UÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! Tohle je můj jarní křik. Kdybych nekřičela, asi bych pukla."
(Ronja, dcera loupežníka, to s jarem stejně umí nejlíp!)


Patrně je poznat, že i mě chytly antistresové omalovánky...:-) Ale štve mě, že jejich barevnost je takhle na monitoru a po vyfocení dost plytká a hodně posunutá...A to jsem se tak snažila! :-D

Komentáře

Oblíbené příspěvky