Odsun

Milí zlatí,
blog.cz v polovině srpna končí svou existenci a tím tedy po dlouhých 14 letech končí i Zazvorek. 14 let je v podstatě polovina mého života, polovina, kterou si rozhodně hodlám někde uchovat, jen ještě nevím, v jaké formě. V poslední době jsem blog zanedbávala, priority jsou a byly úplně jiné a nějaký čas jsem uvažovala o tom, že s tím sama skončím. Takže tohle je vlastně dobrý impuls s tím konečně něco udělat.
Asi by mi ale časem bylo líto, že nemám žádné místo pro uchování toho, co se mi honí hlavou (deníček si nepíšu od puberty, Instagram a podobné instatní srandy nevedu), rozhodla jsem se tedy zkusit začít znovu na jiné doméně.

A tak vznikl blog PŘELEZEM PLOT. Tedy prelezemplot.blogspot.com.


Teď tam ještě nic není a odkaz pravěpodobně ještě není funkční, dokud tam něco nenasypu, ale všechno bude, fakt :-) Taky o něm chci dát vědět teď, než tenhle blog zmizí v propadlišti dějin, aby případní věrní čtenáři měli možnost sledovat naše osudy a žblepty dál. Taky ještě nevím, zda tam importuju i tenhle blog, nebo začnu s čistým štítem... Nechám to vyplynout samo.

Drazí moji, díky za to, že jste to tu četli. Největší dík těm, kdo to tu sledovali ještě v dřevních post-pubertálních Zazvorkových dobách a vytrvali dodnes. Mějte se skvěle a doufám, že se uvidíme za plotem!
Čau!

Komentáře

Oblíbené příspěvky