Sigur rós

Dovolila jsem si přeložit nějaký texty od Sigurů, protože mi v poslední době rotujou v přehrávači snad každej den....Perfektní věc. Akorát je nečekaně složitý objevit někde přepis těch textů do angličtiny - skoro všechny jsou jen v tom jejich icelandicu, hybridu aj a islandštiny :(
New Batteries - Nové baterky
Ostnatý drát přibitý na mojí krvácející puse
Zamčený v kleci
Holá zvířata mě koušou
Vysvoboditel klepe
Nezkrocený vkládá nové baterky
A účtuje si to ještě jednou
Vydali jsme se
Do neznáma
Než všechno zničíme a budem vládnout
Ještě jednou
Ještě jednou zpátky do minulosti, míříme tam
Ostnatý drát se vrací
Na pusu, řeže staré zahojené rány
Moej duše zrezivěla
Elektřina je zapnuta
Chci řezat
Sebe až k smrti
Ale chybí mi odvaha
Odloučil jsem se
Jsem teď sám
Staring Elf - Zírající Elf
Temná noc v mracích
Temná noc ve mně
Zmizela oknem
Ruce
Schované pod tvářemi
Myslím na svůj Den
Dnešní a včerejší
Oblékám si modré pyžamo
Jdu rovnou do postele
Objímám měkký polštář
Zavírám oči
Schovávám hlavu pod polštář
Malý Elf na mě zírá
Běží ke mně, ale nehýbe se
Ze svého místa
Zírající Elf
Otvírám oči
Povlak je pryč
Protahuju se a kontroluju
Vrácen zpět a všechno je v pořádku
Stále tu něco chybí
Něco jako zdi....
Jestli se mi povede sehnat další přepisy do aj (no jo, jen do doby, než se naučim islandsky:D), tak přijdou další texty - hodně mě zaujaly, ani jsem nečekala, že to je až taková síla....mám k dispozici ještě tak dva, takže materiál pro příště;)

Komentáře

Oblíbené příspěvky