Zajíc obecný žije v lese, žije v lese, žije v lese..:)

Dnešní návštěva ústecké zoo mi do hlavy navrtala poustu věcí a nápadů. Chvílema rozčarovala (materiály týkající se vybíjení šelem apod.), většinu času to ale bylo moc fajn. Zamilovala jsem se do krále zvířat, mladíka s nervózní samičkou (jak jsem říkala Péťovi - co když budu mít malý lvíčátko? Pak alespoň přebiju ty jeho silný geny:D), Luďkovo krmení lachtanů a tuleňů bylo taky zajímavý, dokonce jsem svého milého dotlačila i nahoru na krpál ke slonům:) Už si nepamatuju, kdy jsme tam spolu byli naposled, ale brala bych i opakování návštěvy pražské zoo... z Holešovic od Mammuta tam určitě něco pojede, budu si potřebovat hlavně oddechnout po tom mém "výkonu":D
Taky jsem zjistila, že zrovna dneska měl jeden z lachtanů narozeniny. A oni to tam ani neslavili!:) Letos taky zoo slaví 100 let od založení původního ptačího parku, ze kterého pak vznikla současná zoo. Sice ptactvo podle mého názoru teď trochu zanedbávají, ale to se určitě čase změní.
Tenhle článek má také fungovat jako určité upozornění na zoufalou situaci až děsivě velkého množství živočišných druhů. Červená kniha je rok od roku tlustší.... bylo by proto fajn omrknout tyhle stránky a na chvilku myslet trochu dál, než na konec vlastního frňáku.
Fotky budou:)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky