Maturita + Berlín


vraždí myšlenkou :D
Juhůůůů :-) Konečně mám po tom shonu chvilku času se dostat sem :-) Je to tam!!! A mnohem, mnohem líp než bych čekala... Za dva z češtiny (co taky čekat, když si člověk vytáhne poezii dvacátých a třicátých let, kterou nenávidí a nic k ní neví:D) a jinak samý jedničky...až se stydim :D A pak? Nádherná euforie, že mě teď čekají čtyřměsíční prázdniny!!! :-) A v pátek večírek - o tom ale až v dalším článku  společně s fotkama :-)

V pátek mě totiž sestřička vytáhla na celodenní výlet do berlínské zoo - a ta rozhodně stála za vidění. Jen nechápu, jak jsem nevyspalá a  po tom výletu unavená mohla ještě potom do šesti do rána pařit na večírku :D Inu, alkohol dělá divy (a když vám někdo omylem vrazí pěstí, že z toho málem omdlíte, máte jiný myšlenky než spát - třeba ledovat si celou půlku obličeje :D).
Takže zoo v Berlíně... Krásná, obrovská a zajímavá :) No, mrkněte na fotky, ty řeknou víc...
-------
Sloníí!
-
sloní rodinka:-)
-
ftipná dvojka
-
leze leze po železe...po matce :D
-
mámo, nešlapej mi na ocas!! :D
-
co si zahrát na babu?
-
fešák pancířovej

-
panďa
-
jako by se prohlížel/a
-
Robber!
-
nádherný zvíře - jen nevím, jak se jmenuje :D
-
dvě největší zvířata! :D
-
íhaháčci
-
chudáci...takový staveniště hned vedle výběhu..prasata berlínský!
-

-
zebVa
-
vydVa somračka :D
-
žrádlo?
-
žrádlo!!!
-
asi vešky
-
čučňáci císařští
-
vlčí rodinka
-
méďa Béďa
-
pozér :-)
-
toto prase je veleslavný Knut :D
-
fůůůj, čuně!! :D
-
slečny jsou zažrané :-)
-
Jedem ještě dneska, ne?
-
salámista
-
nejnasranější sovička na světě, co umí vraždit pohledem :D
-
vytahám tě za uši!!!
-
ten je! :D
-
pohodáři
-
Tohle jsou teprve správní ledoví medvídci! :D
-
další pozérky (celá zahrada umí pózovat!)
-
Skippy!
-
Co dělají Češi v zoo? Jí řízky!! Jak morbidní :D
-
šeredné mládě :D
-
nádherný zvířata...
-
flamingou
-
Asi nejlepší fotka ze zoo :D
-
idylka...
-
smiloval se a...
-
..mávnul mi křídly
-
chro chro :D
-
osedlat si prase? proč ne!
-
dvě prasátka :D
-
no tak hyjé povídám!!!
-
vyloženě miloučký zvířátko...:D
-
Sakra, bejku, to necejtíš, že proti tobě stojí tvoje souputnice? :D
-
a už z něj mám bobky...
-
maličko cholerický zvěřátko...
-
zebzí rodinka
-
na pohled takový miloučký zvířátko a ona je to krvelačná bestie! :D
-
vybombardovaný apokalyptický kostel
-
pořád se tam něco staví
-
panorama jedna radost...
-
mám z tý stavby husí kůži...
-
sistera
-
pffffššš :D
-
no train service :D :D

Komentáře

Oblíbené příspěvky