Bukovina 21.-23.10.

Tak jsem po dlouhé odmlce zpět. Nojo, takových změn ten studentský život obnáší, že člověk nestihá psát :-) Ani na focení není čas... Ovšem tentokrát jsem ho měla regulérně v popisu práce - vyjela jsem v rámci PVK - Fotografie pro dokumentaci památek (na který ale nechodím :D) na Bukovinu pod Hrubou Skálou s cílem naučit se cvakat o něco líp. Teda technicky, což je šílenost, protože pak člověk stráví třeba čtyři hodiny focením pár soch na mostě, aniž by to na výsledku bylo nějak výrazně vidět. No co, alespoň si to člověk vyzkoušel :-) Fotili jsme nápis osvícený různými typy umělého světla, hroby na židovském hřibotvě v Turnově v noci, sochy na mostě u Valdštejna, reliéfy ve skalách. Ovšem na tomhle "výletě" nešlo jen o focení, ale hlavně o paření :-) Člověk se alespoň seznámí s těma "mazákama", co studují totéž, co vy, jen o pár let dýl.
Krásné (leč sakra studené) počasí, spadané listí, posezení u Souseda na zahrádce, kvílející játra, krb, litry alkoholu, omamná a osudová vůně dýmky (neb já a vůně...má úchylka...a tahle vůně...to je konec), všude rozložené stativy a foťáky, focení v noci v lese, posezení na měsícem osvícené louce (= focení na RAW :D), poležení na studeném písku a koukání na hvězdy, vaření rajské polévky v pět ráno (jen ta skořice tam chyběla :D), rumové zakončení, spaní jako u babičky, cesta "tvrdého jádra" s krosnama zpět přes vyhlídku Hlavatice se zastávkami na všech nádražních i nenádražních hospodách, co byly po cestě... Ve zkratce tři dny prožívané všemi smysly, krásné to bylo. Na vůni dýmky fakt nezapomenu. Říkejte mi Scarlett (byla jsem na ni překřtěna, neb prý jsem podobná Scarlett Johansson, hlavně teda papulou:D). A zajímalo by mě, jak bude vypadat rok 2013. Prý přelomově. Pro mě, pro ně.
-

Ludmila
-
Detail
-
:D :D :D :D
-
Evička
-
Ruhe
-
Relief
-
Socha
-
Krysa
-
Skopové :D
-
Kuba
-
Kubík dýmkař
-
Krysí pán
-
Maruška a Péťa
-
Patrik
-
Kuba objímač
-
:D :D :D
-
Vypovídá o všem :D
-
Veget

Komentáře

Oblíbené příspěvky