Mlhou a spadaným listím k zaniklým obcím pod Bukovou horou

Další výletovací úterý, tenktokrát už docela podzimní. Na cestě tam pršelo, cestou padla mlha a schovala stromy, dráty i vysílač na Bukové hoře, spadané listí barvilo stezky do žluta a oranžova. A taky jsem tentokrát nejela sama - průvodce na (dnes již ne všude značené) turistické cestě po zaniklých obcích mi dělal Zubajz, který byl jedním z těch, kdo tuhle trasu před pár lety "spáchali" a vyznačili. A jelikož mám moc špatnou paměť a mohla bych podat jen dosti stručné informace, bude asi lepší, aby si případní zájemci a zvědavci pročetli stránky ( http://zanikleobce.webnode.cz/ ), které toho poví rozhodně víc než já. Já se omezím jen na konstatování, že trasa měř cca 11 km, vede kopcovitým terénem a je tedy třeba počítat s trochu náročnějším stoupáním i klesáním (kdybych tak měla alespoň nějakou fyzičku!), na začátku ve směru od Zubrnic je hůř (resp. skoro vůbec) značená a nepotkáte na ní ani živáčka. Nálety většinu objektů (pokud se tedy tomu dá vůbec ještě říkat objekty) schovávají, takže jsem toho z nich moc nevyfotila - odkazuji tedy znovu na internetové stránky výše. Tak snad jen pár podzimních fotek...
-
To takhle jdete lese a najednou potkáte stromy s nosy a prsama...
-
-
-
-
-
Najdi si svůj vysílač...
-
-
-
-
zátiší s termoskou
-
-
-
-

Komentáře

Oblíbené příspěvky